torsdag 17. februar 2011

3. resultat fra sykurs

Denne uka ble det et skjørt til den andre tantejenta mi, Eline.
Ho blir 2 år på mai, og er supersøt :)
Skjørtet er tatt utgangspunkt i den rosa blomstrete delen,
som opprinnelig er ei kjøkkengardin jeg fant i en bruktbutikk.
Syns det var så fint med de blå blomstrene og ferdige blonder!! Så var det bare skjøte på litt stoff over og under.
Lage rynkekant på det blå prikkete stoffet, og sy i strikk.
Har 3 lengder med denne kjøkkengardina,
så det blir nok noen flere varianter også!

Jeg har begynt å lage noen trøstepremier til lotteriet mitt,

for jammen er det mange som vil være med!!

Kjempemoro!!!

Fin torsdag til deg!

¤Randi¤

22 kommentarer:

  1. Fytti katta Randi det var et fiiint skjørt! Tantebaret ditt er heldig. For ei kul kjøkkengardin ;)

    SvarSlett
  2. Super flot, det er en rigtig glad sommernederdel.

    SvarSlett
  3. Wow! Vilken kjol.... så fin!! Mottagaren kommer bli hur glad som helst!

    SvarSlett
  4. Her begynner det å verte avansert - rynkekant? Ukjent ord i min syverden... hehe! Flott vart det iallfall:)

    SvarSlett
  5. Superfint skjørt ! Denne jenta er jammen heldig med tanta si ;)

    Ha en fin dag Randi !
    Klæm fra Janne

    SvarSlett
  6. Jeg vil også være med på sykurs!!! Dette skjørtet var fantastisk, nesten sånn at jeg fikk lyst til å sy nå med EN gang!!
    I går kveld 'sydde' jeg trolldrakt til lillebror som er på trollfest i dag, men i og med at enn sånn drakt skal være stygg, fikk jeg liksom ikke tilfredstilt sylysten min ordentlig, viss du forstår hva jeg mener...
    Fin dag til deg, Randi :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint skjørt da,glede meg te å sjå ho Eline i det! :) Du æ ei skikkelig Super-tante! :)
    Mari

    SvarSlett
  8. Åh! For et herlig skjørt! Kommer til å passe helt perfekt til ei jente som heter Eline! (mi jente heter også det og er 2 år, så jeg ser jo straks for meg hvor yndig hun hadde kommet til å blitt:D) Heldige tantebarnet ditt!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  9. Jeg blir bare så imponert over deg, tryller fram den ene kreasjonen lekrere enn den andre. Du er så flink å sette sammen mønster og farger! Kaja hadde blitt svimmel av lykke over et sånt skjørt når hun var to år:-) Heldige Eline som har sånn ei flott tante!
    Ha en nydelig dag, vennen.
    KLEM

    SvarSlett
  10. Åhh vad fin den kjolen var! Älskar mönsterkombinationen ;-)

    SvarSlett
  11. Fytti for et flott skjørt, så flink du er:),
    heldig tantebarnet ditt som skal få dette:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Fantastisk flott skjørt- en liten drøm for en liten jente!!

    Takk for tilbakemeldingen- tenk at jeg allerede var så dyktig at bildene mine kunne forstørres ved et enkelt klikk! ;) Takk for hjelpen :)

    SvarSlett
  13. Åååh vilken söt kjol..:)) Ha en bra fotsättning på dagen..Kram/Annelie

    SvarSlett
  14. Wow Randi, vilken underbar liten kjol! Härliga färger o mönster!

    Hoppas du har en fin dag! Kram

    SvarSlett
  15. For ett nydelig skjørt.
    Du lager så mye fint....
    Award til deg inne hos meg.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  16. For et HERLIG skjørt!!! Nydelige farger og mønstre! Du må nesten love å ta bilde når skjøret har funnet sin eier også ;)

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  17. Ååå - den var nydelig !!
    Kjempefin :-)
    også elsker jeg redesign :-)

    SvarSlett
  18. NYDELIG nydelig skjørt!! Gult og rosa i skjønn forening - et ordentlig glad-skjørt! Jeg vil også være med på sykurs!! :)

    Marit

    SvarSlett
  19. DU ER DYKTIG!! :D
    Jeg elsker stilen og stoffene dine! Åh, så herlig! :)
    Lyst å titte innom min blogg? ;)
    Ha en flott fredagskveld <3

    SvarSlett
  20. Hvor er den bare skøn den nederdel :)
    Hilsner fra en NY fast læser.

    SvarSlett
  21. Superläcker kjol!!!! Vilka härliga tygkombos:)

    SvarSlett
  22. For et nydelig skjørt!! :)

    SvarSlett

Kommentarer varmer inn til ♥-rota mi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...