lørdag 19. februar 2011

Litt nye bilder fra barnerommet

Noen små forandringer har det blitt siden sist jeg
viste frem bilder av rommet til Eskil.

Settehylle med papir fra Panduro. Fyllt med små ting/minner,
og ting Eskil faktisk har kjøpt på loppis :D
Det grønne teppet er kjøpt på loppemarked.
Nattbordet har jeg funnet på låven, og malt.

Skrivepult kjøpt på finn.no
Se HER for bilder før den ble malt.

Trekassa på hylla er også funnet på låven.
I den er det akkurat plass til cd`er og Nintendo-spill.

Gardinene er gamle og hang også på mitt eget barnerom.


Vimpel - Klippt ut fra et atlas og festa på grov hyssing.

 Legobokser fra Europris. Lampe fra Sprell.no Klokke og Kaleidoskop fra oldemors kjeller...


Tavle fra loppis.
Papirpynt/bilder med heklet kant er laget etter
inspirasjon fra En støvel og en sko.

Eskil

Her blir det lekselesing til høsten:)

Elefanten er kjøpt på Epla hos Den gode feen.
Vimpelrekke kjøpt hos Kaspara.


Bokser fra loppis.
Bokstav fra Kremmerhuset.

Spilledåse fra oldemor.
Kjele brukt som blomsterpotte- fra loppis.


Så det var en diskusjon på Dagbladet.no ang Nib sin
barneromskonkurranse. Hvor er lekene og alt rotet??
Og for de som lurer, så er det under senga :)

GOD HELG!
¤R¤

24 kommentarer:

  1. Jeg kan bare ikke se meg mett på alle de inspirerende detaljene, fargene og tingene til din skjønne Eskil! Ser og ser og ser på bildene og kjenner jeg blir GLAD langt inn i magen! Ikke visste jeg at et barnerom kunne virke SÅ inspirerende på meg! :-)

    Kos deg i helgen, og takk for masse gla`- inspirasjon!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Det absolutt fiiinaste barnerommet :o)
    Det gjorde seg med "nye" gardiner.

    Og ikkje stress med å sende stoff tebake da. -
    Eg var jo sein eg og, og nå e eg sjuk på 3. dagen. Nettet kødde med meg og, og eg får barra såvidt komma innpå litt av og te. Ekstra frustrerande når eg ikkje orke nåke aent enn å muligens værr på nettet litt.

    Egentlig syns på meg ser du ;o)

    Nydeliga skjørtet og forresten!!!!

    SvarSlett
  3. Det er bare så fint!!! Et rom til å bli i godt humør av. Og alle de flotte detaljene... Dette kan du, Randi!
    Så spennende med nytt kjøkken! Særlig når man ikke er helt enig;-) Blir artig å se etterhvert, for det regner jeg med at vi får:-)

    Håper dere har ei deilig helg!
    Stoor klem

    SvarSlett
  4. Det är sååå fint erat barnrum! Jag håller på nu och ska förnya och fxa lite i min killes rum och att se dessa bilder är en fantastisk inspiration!!

    Ha en härlig lördag!!

    SvarSlett
  5. inne på dette rommet liker jeg ALT! kan liksom ikke sette fingeren på en eller to spesielle ting..for jeg liker a-l-t!!

    skal i gang med å lage gutterom for første gang i løpet av dette året (håper jeg) og foruten en gammel tapet fra min barndom, så stiller jeg med blanke ark. du er til kjempeinsirasjon!!
    ;)

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig barnerom, kan skjønne godt hvis Eskil er fornøyd ! :)
    Herlige ting i fine farger, du kan dette!


    Ha en fin lørdag! :)

    SvarSlett
  7. Vilket härligt barnrum han har, Eskil! Härliga färger på möbler och textilier... täcket på sängen och gardinen var ju bara underbara!

    SvarSlett
  8. Herlig barnerom med masse spennende saker og ting! Inspirerende! :D

    God helg til deg, og bli gjerne med på giveaway inne hos meg! Da blir jeg glad!

    SvarSlett
  9. Å det är helt fantastiskt! blir alldeles varm och knäsvag när jag ser sådana fina rum, färger och detaljer!!

    Kramiz Mia :)

    SvarSlett
  10. Så finfint dette er, nydelige bilder til inspirasjon. Bare elsker bloggen din;))

    SvarSlett
  11. For et fantastisk herlig barnerom!!!

    SvarSlett
  12. Hei på dæi!
    Eskil sitt rom e bare fantastisk fint! like det så godt!
    Og den settekassa va kjæmpefin da. Like sættekasser så godt:)
    Håpe du har kosa dfæi masse i dag det har æi:)
    Klæm fra mæi

    SvarSlett
  13. Klarer ikke å se meg mett på dette fantastiske barnerommet! Bra jobba!!

    SvarSlett
  14. Så fantastisk et barnerom. JEg er mektig imponert. MEKTIG. Så ryddig (!) og fin hengevaier tavle og finfine malte skap. Dette må jo lages en reportasje på?? Magasin verdt sier jeg bare, jober i bransjen jeg vettu ;-) Veldig inspirerende! Takk. Se giveawayen hos meg da jeg feirer min nyåpnete resignertshop der jeg selger unna mine gjenbruks og designting. Litt stolt ;-) Uansett, ha en herlig helg videre! Stå på, legger meg til som følger jeg! Mvh Signe Schineller

    SvarSlett
  15. Rommet til eskil er bare så kult, så mange fine detaljer:), blir ikke lei av dette rommet:).
    Spennende å se hvordan det går med kjøkkenplanene:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  16. Tusen takk for super forklaring. Jeg klarte å legge bilde av blogglotteriet ditt inn i min sin marg. Hurra!!!
    Eskil har et supert rom forresten, skulle ønske set var mitt.
    Ha en fin søndagskveld. Hilsen Christina

    SvarSlett
  17. hei og hopp Randi..du har vunnet min gibort!!
    og jeg er kjempeglad for at det ble akkurat DU!

    SvarSlett
  18. Eskils rum är så himla fint så jag önskar att det var jag som bodde där! Varenda detalj o färg är bara helt perfekt! :)

    SvarSlett
  19. Et nydelig rom! Skikkelig mange friske og gode farger, som manglet litt blant NIBs vinnere synes jeg.

    SvarSlett
  20. ååå her var det mange nyyydelige bilder! er helt imponert! herlige farger i nydelige kombinasjoner.. her må jo bare Eskil stortrives:)

    SvarSlett
  21. Utruleg mange flotte detaljer og friske fargar!

    SvarSlett
  22. hei Randi
    kjempefint barnerom
    kan jeg få vise det hos Foreldremanualen?
    fint om du kan svare inne hos meg.

    SvarSlett

Kommentarer varmer inn til ♥-rota mi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...