mandag 31. desember 2012

Kjøkken 2012














 
Kameraet mitt (og jeg) har tatt en lang juleferie, og det er helt greit :)
På årets siste dag tar vi livet med ro etter ei fin jul som har inneholdt familiebesøk, juletrefest
en trist men fin bisettelse og familiekos. 
 
I dag viser jeg rett og slett bilder av kjøkkenet iløpet av året.
Mitt favorittrom i huset.
 
Håper alle får en riktig fin kveld!
 
GODT NYTT ÅR!
 
¤R¤
 
 
 
Our kitchen trough the year.
I think 2013 is going to be wonderful!
Happy New Year!
 
 

6 kommentarer:

  1. Skjønner godt at dette er ditt favoritt rom Randi !
    Liker alle fargene og detaljene her inne :)
    Ønsker deg et godt nytt år !
    Gleder meg til 2013 her inne :)
    Janne

    SvarSlett
  2. Hei Randi
    Ingen har et mer farglad kjøkken enn deg! Det må være herlig for sønnen din også å komme inn på et slik glad-rom. Unger er jo som regel glad i farger.
    Ønsker dere en koselig nyttårsaften og et herlig, saftig nytt år!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. OLA RANDI,SUA COZINHA É MUITO CUTE,PARABÉNS.FELIZ ANO NOVO!!BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    SvarSlett
  4. Med ønsker om et fargerikt, nytt år, Randi. Klem:)

    SvarSlett
  5. Alltid triveleg med bilder frå det glade kjøkkenet ditt:)
    Ha eit riktig Godt Nytt År, Randi!

    SvarSlett
  6. Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette!!
    Godt nytt år!!
    KLÆM

    SvarSlett

Kommentarer varmer inn til ♥-rota mi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...