torsdag 7. mars 2013

An apple a day....

 
Her om dagen fant jeg et fint forkle på bruktbutikken. I striestoff.
Ikke er jeg noe særlig til kokk, og når jeg lager mat bruker jeg sjelden forkle...
 
Men jeg kunne ikke gå ifra det heller, eplemønsteret på lomma var jo så fint!
 
 
Plutselig fikk jeg en ide.
Fram med saks, strykejern og skråband...
 
Og nå har vi denne...
 



Til å ha hengende på veggen og putte brev/papirer oppi,
som ellers ligger å flyter både her og der!
 
Og jeg får sett det fine eplemønsteret ofte :)
 
Noen ganger er det lurt å se ting på en annen måte.
Kanskje det kan brukes som noe helt annet enn det egentlig er tenkt til?
 
 
¤R¤

15 kommentarer:

  1. Så lurt - og så dekorativt! Forstår godt at du måtte ha med deg dette forkleet.

    SvarSlett
  2. Veldig fint forkle -jeg liker så godt epler. Det var en lur redesign!
    Fin dag til deg :)

    SvarSlett
  3. Du e så smarte atte :o)
    Sjølsagt må det flotte eplet sjåast på kvar dag!

    Det e så kjekt når en komme på sånne lure redesignidèer.

    SvarSlett
  4. Stilig som forkle og ekstra stilig som oppbevaringslomme!!
    Passet perfekt inn hos deg:-)

    Fin dag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Så smart !
    Likte mønstret og fargen.
    Ble jo som å ha et bilde på veggen :)

    Janne

    SvarSlett
  6. Det var en kjempegod ide, og en herlig fargeklatt på veggen. Jeg burde gått med forkle...føler meg litt bestemor med forkle på...og det er jeg jo ikke enda...bytter heller genser ;-). Fin kveld til deg, Pam

    SvarSlett
  7. Det var lurt! Forstår godt du vil sjå det fine eplet kvar dag:)
    Fekk pakken i dag - tusen takk for flotte stoff! Håper din og har dukka opp:)
    Fin torsdagskveld til deg:)

    Alva

    SvarSlett
  8. Smart gjort. Her var enda et eksempel på kreativiteten din. Kult eplemønster. D

    SvarSlett
  9. Hei Randi
    Fin redesign, du er så flink til å se nye muligheter!
    Så flotte bilder i Rom 123 av påskeeggene du lager også.
    Glad helg til deg, Randi!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Kjempesmart! Praktisk og dekorativt! Klem

    SvarSlett
  11. Kult! Må begynne å se ting på en "anna" måte framover tror jeg. Hehe. :)

    Ha en fin fredag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  12. Finaste brevlomma! :) Herleg redesign :) Du er så kreativ og flink :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  13. Åh det där fina äpplet, det är från Södahl tror jag, dansk.

    SvarSlett
  14. Så morsomt! :)
    Smart å finne nye måter for å kunne ha fremme det man liker :)

    SvarSlett

Kommentarer varmer inn til ♥-rota mi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...